lørdag 2. juni 2012

Dagens tips








Ja nå er jeg ferdig med dagens meditasjon. Føles bra. Da passer det bra med  et par tips til de som mediterer hjemme. Det som jeg setter pris på er å ha en behagelig nedtelling som ikke skremmer vannet av meg når jeg er ferdig. Jeg brukte mobiltelefon i begynnelsen men det ble for masete og tungvint. Så kom jeg over et par hjelpemidler hos et nett firma i statene. De hadde en DVD med bjelle lyd og variabel meditasjons tid. Denne var jeg fornøyd med. Eneste aberet er at du trenger en dvd spiller. Jeg brukte en med repeat knapp, da var det bare å sette den på pause til neste meditasjon.








http://www.dharmacrafts.com/104xBG/2050CD/end-chime-for-meditation-cd.html

Dessverre så streiket den , så jeg investerte i en elektronisk timer , den er bra men hadde problemer med å få tre kimer til å begynne med. Det ble for lang tid mellom de , ett minutt .På den nye de har tror jeg det problemet er løst. Eneste aberet er prisen.





.http://www.dharmacrafts.com/104xBG/23047/Meditation-
Timer.html



Håper noen kan bruke disse tipsene. Bare husk på at frakt er dyrt,
men det kan være verdt det.



Alt vel
Frank

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar