fredag 2. november 2012

tilfredrikstad sykehus


idag hadde jeg tenkt å beskrive norsk helsevesen hvor nedslitt det er osv
men ved en ufrivillig  tilfeldighet fikk jeg teste det på nært hold
og jeg må si at synet mitt på helsevesenet forandret seg fra minus til pluss det men det begynt  med at jeg fikk et hjerne slag og havnet på slagavdeling på sykehuset   i Fredrikstad  jeg fant fort ut hvor verdifulle smenneskene på et sykehus er for uten de omsorgsfulle og dyktige menneskene hadde nok oppholdet vært opplevd ganske annerledes.

nær det gjelder kjærlig godhet og medfølelse var hele oppholdet der mettet av disse egenskapene.Jeg tror at helsevesenet ikke  er så dårlig likevel pga menneskene som jobbrtder jeg så også at folk fra hele verdenjobbet sammen i fred og  og i god buddhist ånd
 en annen ting er at sykehuset er ganske nedslitt så det trengs virkelig et nytt sykehus
men jeg er glad for at menneskene som jobber der følger med


så til slutt en takknemlig hilsen til personell  på slag avdelingen fra stilleste gutt på sovesal 610b
alt vel
aishi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar